Nedavno smo se vprašali: zakaj ženske tako pogosto izberejo napačnega moškega. In še več, zakaj pogosto tako dolgo vztrajajo v zvezi z moškim, ki jim ne prinaša nič dobrega, ko pa končno gredo narazen, se iz neuspelih partnerskih zvez nič ne naučijo in z vsakim novim odnosom zgolj ponavljajo stare napake. Da lepa dekleta ljubijo barabe in jim padajo v objem, je sicer prepeval že Andrej Šifrer, dejstvo pa je, da so v življenju nasploh uspešni moški tisti, ki prekipevajo od samozavesti. In prav takšen je bil moški, s katerim smo se spoznavali zadnje dni. Citroën DS3.

Pravzaprav ni bil le eden, temveč sta bila dva, ki pa bi ju takole na prvi pogled le stežka ločili, toliko bolj, ker sta bila obarvana enako. Gre pač za dvojčka, prvega, ki ima kupejevsko nrav, in drugega, ki stavi na veter v laseh in ima priponko kabrio. Toda ni pravi kabriolet, saj se platnena streha odpre le nad glavami in ni popolnoma premična kot pri pravih kabrioletih. In to sploh ni slaba pogruntavščina, prinaša pa dve bistveni prednosti. Piš vetra ni tako močan, zato se damam ni potrebno bati, da bi iz njihove pričeske nastalo sračje gnezdo, prtljažnik pa po prostornini ostaja enak bratovemu, kar prevedeno pomeni 285 litrov. Kljub temu pa uporabnost ni enaka. Odprta streha se namreč nagrbanči na zadnjem delu, tako da je kot odpiranja prtljažnih vrat majhen, toda dve potovalki boste vseeno zlahka porinili skozi odprtino. Seveda je zadnjo klop mogoče podreti – konec koncev boste zadaj ob strehi nad glavo, pa najsi gre za kovinsko ali platneno, le težko sedeli, saj boste z glavo hitro v stropu – odprtina tedaj naraste na veliko bolj uporabnih 980 litrov.

Obkrožili ga boste še hitreje kot kakšen otok na rajskih Maldivih, saj je njegova dolžinska mera vsega 3,95 metra, za volanom pa boste uživali enako, kot če bi se predajali toplemu soncu in morju sredi zime, le da so užitki v DS3 (cabrio) drugačni in v neposredni povezavi z njegovim karakterjem. In ta v kombinaciji z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem z močjo 156 konjev, ki se prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika prenašajo na prednji kolesi, kar kliče k odnosu, ki še najbolj spominja na sužnjelastniškega in mazohističnega. Vsakemu našemu ukazu se je namreč rade volje odzval in nas rotil, naj že vendarle pritisnemo stopalko za plin do konca. To smo najbolje občutili, ko smo ga zapeljali v naravno okolje, na kakšno zavito cesto ali še bolje avtocesto in je DS3 razganjalo še bolj kot najstnika, ki razmišlja o izgubi nedolžnosti, konjički pa so rezgetali od navdušenja in proizvajali takšen zvok, da smo nemudoma ugasnili radio in se mu prepustili. Bil je hiter, pravzaprav zelo hiter (maksimalna hitrost kupeja 214 km/h, kabrioleta 212 km/h, pospešek do stotice prvega je 7,3 in drugega 7,4 sekunde), a tudi presenetljivo varčen, saj se je poraba DS3 ustavila pri 8,1 litra in pri DS3 cabrio pri treh decilitrih manj. Ker posoda za gorivo pogoltne 50 litrov, boste obiskovalec bencinske črpalke v povprečju na vsakih 600 kilometrov.

Sicer pa DS3 (cabrio) prisega na zadnjo modo. Pod krojem oblazinjenja (za usnjeno je potrebno doplačati 920 evrov) bi se zlahka podpisal Armani, vzorci na preprogah in strehi Versace (dvobarvna izvedba sicer stane od 200 do 450 evrov, različni okrasni motivi 410), črno usnje na volanu, prestavni ročici in ročici ročne zavore pa spominja na tisto v oprijeti obleki, ki jo je v filmu Barb Wire nosila prsata Playboyeva zajčica Pamela Anderson. DS3 je torej kot modna ikona, zatorej naj vas ne čudi, da ni ravno poceni, pa čeprav je v 19.950 evrih vštet najmočnejši motor in najvišja stopnja opreme. Je pa zagotovo na mestu vprašanje, ali je smiselno doplačati 2240 evrov, kar vam zagotavlja vožnjo zgoraj brez. In še manjša pripomba: volanski obroč je prevelik. V nežnih ženskih rokah pa deluje podobno, kot bi seksapilna Vanessa Mae namesto violine prijela čelo.

P. S.: Ženske, če imate težave, katerega moškega izbrati, nasvet – DS3 vas ne bo razočaral...

Več fotografij na www.dnevnik.si