Neposreden stik med agencijo in javnostjo

V samo dveh urah je Cia nato prejela kakih 90.000 retvitov in že kmalu se je lahko pohvalila z okoli 115.000 sledilci, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Agencija se je sicer na Twitterju označila kot "prva obrambna linija", ki "dosega to, česar drugi ne morejo, in gre tja, kamor drugi ne morejo".

Direktor Cie John Brennan je v izjavi zapisal, da želijo z novima računoma na Twitterju in Facebooku vzpostaviti bolj neposreden stik med agencijo in javnostjo ter ljudi bolje seznaniti z misijo in zgodovino Cie ter drugim z njo povezanim dogajanjem. Cia je sicer že pred tem imela svoja računa na YouTubeu in Flickru.

Izjave za javnost, informacije o kariernih priložnostih in zgodovinski dosežki

Kot ob tem piše AFP, bodo razočarani tisti, ki se nadejajo, da bo Cia na spletnih omrežjih razkrivala vohunske skrivnosti.

Namesto tega bo verjetno objavljala precej bolj dolgočasne izjave za javnost, informacije o kariernih priložnostih v svojih vrstah in zgodovinske dosežke, s katerimi se lahko pohvali in s katerih je že bila umaknjena oznaka tajnosti.

Pričakujemo lahko tudi fotografije predmetov, razstavljenih v muzeju Cie, ki velja za "najboljši muzej, ki ga večina ljudi ne bo nikoli videla", saj je zaprt za javnost.