Ko te ob vseh milijonih za garažne hiše rešujejo kolesarji
Ljubljanska občina si je v prometni politiki iz leta 2012 zastavila, da bo do leta 2020 korenito spremenila potovalne navade, tako da bi tretjino potovanj v mestu opravili peš ali s kolesom, tretjino z javnim prevozom in zgolj tretjino z avtomobilom. To bi dosegli, če bi upoštevajoč stanje iz leta 2012 petina avtomobilistov presedlala na kolo ali se na pot odpravila peš, tretjina pa bi začela uporabljati javni potniški promet. Že ob predstavitvi prometne politike je bilo jasno, da se ob stagnaciji števila potnikov na mestnih avtobusih in povsem zanemarljivi vlogi železnice temu cilju brez velikopoteznih rešitev ne bo mogoče niti približati. V petih letih pravih rešitev ni bilo in temu primerni so rezultati: število potnikov na avtobusih je celo padlo, število potnikov na vlakih pa je tako zanemarljivo, da ga na občini niti ne spremljajo.
Na Magistratu bodo sicer rekli, da so kupovali nove avtobuse, da so na njih uvedli urbano, na (nekaterih) postajališčih prikazovalnike ter da so na delih Dunajske i...
V pismu z zgornjim naslovom (Dnevnik, 2. junija) je navedeno: »Preseneča me, da inšpekcijske službe ne opazijo, kako se vzdrževalci cest neodgovorno...