Se spomnite slogana »Turizem smo ljudje« in oglasa »Slovenija, moja dežela«? Ta propagandni spot, ki se je vrtel v poznih osemdesetih letih preteklega stoletja, je prikazoval naravne lepote naše dežele, od Logarske doline do Obale, Slovence pa kot gostoljubne in turizmu predane ljudi. Tedaj, ko so ta razvpiti oglas vrteli, si nihče ni predstavljal, da bodo čez skoraj tri desetletja marsikje v »moji deželi« turisti dojeti kot nadležni poletni komarji, ki »pijejo kri« domačinom, turističnim delavcem in gostincem. Skoraj neverjetno se zdi, da na vrhuncu turistične sezone nekateri gorenjski občinski veljaki »barbarske« turiste, ki prihajajo na ogled našega turističnega bisera, pozivajo, naj te kraje raje obiščejo jeseni.
Po uradnih podatkih je bilo lani v turizmu zaposlenih slabih 13 odstotkov vseh delovno aktivnih prebivalcev, turizem pa je k BPD prispeval 12,6 odstotka. In od teg...