Uporabniki so 44 odstotkov oglasov videli pred predsedniškimi volitvami 8. novembra lani, 56 odstotkov pa po volitvah. Notranja preiskava primera se nadaljuje, je še zapisal Schrage. "Še vedno iščemo zlorabe in nepridiprave na naši platformi," je dodal po poročanju tujih tiskovnih agencij.

Številni od spornih oglasov niso kršili pravil Facebooka, kar zadeva prepovedane vsebine, so pa v nasprotju s pravili, ki ne dovoljujejo prikrivanja identitete uporabnika profila.

Kupili 3000 oglasov

Facebook je že v začetku septembra sporočil, da je 470 profilov, domnevno vodenih iz Rusije, kupilo 3000 političnih oglasov v skupni vrednosti 100.000 dolarjev z namenom vplivanja na javno mnenje v ZDA ob volitvah.

V ponedeljek je družbeno omrežje te oglase predalo preiskovalcem ameriškega kongresa. Kot je na spletu sporočil podpredsednik Facebooka za globalno politiko Joel Kaplan, številni med temi oglasi "povečujejo rasne in družbene delitve".

Facebook bo okrepil vrste

Kaplan je tudi napovedal, da bo Facebook v prihodnjem letu zaposlil več kot tisoč dodatnih ljudi za preverjanje oglasov po svetu. Družba namerava tudi okrepiti investicije v programsko opremo, ki bi prepoznala in umikala oglase, ki kršijo Facebookova pravila, ker prihajajo z lažnih računov.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg je že septembra napovedal zatiranje prizadevanj, da bi vodilno družbeno omrežje zlorabljali za vmešavanje v ameriške volitve. Ob tem je omenil vrsto ukrepov za preprečitev manipulacij, kot je večja preglednost političnih oglasov na Facebooku.