Marsikdo bi ob tem nemara pomislil, da smo bili zaradi vsega omenjenega focusu že vnaprej posebej naklonjeni, a seveda ni bilo tako. Moramo pa priznati, da smo si ob pogledu nanj vsakokrat spočili oči. Pa ne le zaradi barve. Karavanski focus, ki za nameček ni več najmlajši, je namreč stilsko zasnovan zelo skladno in privlačno, posebej pa izstopa značilen Fordov prednji del, ki s svojo robustnostjo pripomore k atraktivni pojavi. Če že govorimo o stvareh, značilnih za Fordove avtomobile, boste teh na pretek našli, ko boste sedli za krmilo karavana. Volan, armaturna plošča, oblika menijev na centralnem zaslonu in še marsikaj ostaja prav takšno, kot smo pri Fordovih avtomobilih že vajeni. Kar pomeni, da je vse skupaj pregledno, kakovostno in urejeno, a hkrati tudi, da nikakor ne bi škodilo, če bi bil zaslon na dotik bolj odziven. Sicer pa je tu za rezervo vselej tudi upravljanje z gumbi na volanu, s katerimi lahko uredite domala vse.

Focus v karavanski različici v notranjosti ponuja dovolj prostora, zato bo zlahka izpolnil pričakovanja povprečne družine tako na zadnji klopi kot v prtljažniku. Ta v osnovi ponuja lahko dostopnih in »pravilno oblikovanih« 490 litrov prostornine, v najboljšem primeru ob podrtih zadnjih sedežih, ki tvorijo (pohvalno) ravno dno, pa kar 1516 litrov. No, na nogomet pa smo se ponovno spomnili, ko smo se z avtomobilom pognali na ceste, predvsem ovinkaste. Vožnja s focusom je bila namreč izredno elegantna, predvsem pa je bila že pregovorno odlična njegova lega na cesti, zaradi česar smo se med hitrimi zavoji počutili kot kakšen brazilski nogometni velemojster pri preigravanju zmedenih nasprotnikovih obrambnih igralcev. Ker je imel avto torej »oblečen« rdeče-črni »dres«, denimo kot nekdaj v dresu enake barve Kaka ali Ronaldinho. Po drugi strani pa je res, da omenjena primerjava pade v vodo pri odzivnosti in poskočnosti: testni focus s kombinacijo 6-stopenjskega samodejnega menjalnika in litrskega turbobencinskega trivaljnika s 125 konji (92 kilovati) kljub agresivnemu videzu ne spada ravno med najbolj dinamične in športne avtomobile (do stotice pospeši v 11,2 sekunde), malce pa razočara tudi pri porabi, saj nam je na testu v povprečju popil 8,6 litra bencina na 100 kilometrov vožnje.

Kar se cene tiče, imajo izredno bogata oprema ST line in atraktivni dodatki v omenjenem paketu R&B seveda svojo ceno – 24.030 evrov za avtomobil tega razreda pač ni malo. A ob atraktivnem videzu in zares bogati opremi se jo še nekako pogoltne, predvsem pa je vse skupaj že precej lepše, če dodamo, da nanjo pri Fordu ponujajo tudi 3800 evrov popusta. To pa je že cena, ki je povsem sprejemljiva in za tak avto tudi na mestu.