Urbana, prikazovalniki in linije iz sedemdesetih let
Podatek, da je letos promet na ljubljanskih vpadnicah in drugih pomembnih cestah narasel za nekaj odstotkov, ni presenetljiv. V Ljubljani je v zadnjih dveh letih nastalo skoraj 20.000 novih delovnih mest. Nova delovna mesta za sabo potegnejo dnevne migracije v službo in višje plače, višji prihodki povečajo potrošnjo, ta pa še bolj spodbudi promet. Vpliv gospodarske rasti na rast prometa je še toliko močnejši, če se mesta trendu ne zoperstavijo z učinkovitimi ukrepi na področju trajnostne mobilnosti. Navsezadnje vse gostejši motorni promet ni le ekološki, temveč tudi ekonomski problem, saj v kolonah izginja denar. Lani naj bi samo zaradi izgube časa in čezmerne porabe goriva v New Yorku izgubili 15 milijard evrov ali za skoraj dva proračuna Slovenije.
Ko je med letoma 2008 in 2015 motorni promet na vpadnicah padal, tega na ljubljanski občini niso povezovali z recesijo, temveč so trend pripisali uresničevanju prom...