Turistična in promocijska taksa: država finančno breme turistične promocije prelaga na turiste
Zdravko Počivalšek je še kot turistični delavec kot lajna ponavljal, da Slovenija za promocijo na tujih trgih potrebuje vsaj dvajset milijonov evrov na leto. Ko je postal minister, pristojen za turizem, se je namenil ta cilj uresničiti. »Želimo priti do sistemskega vira financiranja promocije, za kar delamo v dveh smereh. Prva je spoštovanje zakona o igrah na srečo, ki predvideva, da gre del denarja od koncesnin za igre na srečo tudi za turistično promocijo na državni ravni, vendar se to zakonsko določilo v praksi ne izvaja. Preostali potreben denar za promocijo turizma bi zagotovili s spremembo zakona o spodbujanju razvoja turizma, s katero želimo turistično razvitejšim območjem omogočiti povišanje turistične takse na tri evre, 30 odstotkov tega denarja pa bi šlo za promocijo na nacionalni ravni,« je Počivalšek dejal v lanskem intervjuju za Dnevnikov Objektiv.
Pa poglejmo, kako uspešno je minister Počivalšek izpeljal domačo nalogo. Glede spoštovanja zakona o igrah na srečo, po katerem naj bi šlo okoli 18 milijonov evrov z...