Če se še malo poigramo s številkami: po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je bilo 1. januarja 2019 v Sloveniji 1,766.691 ljudi, starih 15 let ali več. Vsak šesti človek iz te starostne skupine vsak teden prime v roke Nedeljski dnevnik. Če štejemo vse prebivalstvo (1. januarja nas je bilo 2,080.908), potem Nedeljca vsak teden vzame v roke vsak sedmi prebivalec Slovenije.

Tiskane izdaje medijskih hiš Dnevnik, Delo, Časnik Finance, Mladinska knjiga, Večer, Gorenjski glas, Avto Medija (Avto fokus) in Mladina so spomladi sodelovale v raziskavi, ki je dokazala, da tisk še zdaleč ne umira in da je še vedno izjemno priljubljen.

Takole so zapisali izvajalci raziskave: »Kampanjo v podobi skrivnostnega moškega Metoda so od 9. marca izvajali s tiskanimi oglasi v svojih edicijah. V drugi fazi je bila kampanja vključena še na spletna mesta sodelujočih medijskih hiš in na družbenih omrežjih (FB). Založniki so kampanjo Prihaja Metod pripravili skupaj z raziskovalno agencijo Valicon in v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Internavti, da bi na primeru pokazali, kakšen doseg in učinek ima kampanja v tiskanih medijih. V Valiconu so v času trajanja kampanje izmerili, da je Metoda v štirih tednih vsaj v enem mediju videlo in si ga tudi zapomnilo 37 odstotkov Slovencev v starosti od 15 do 65 let. V številkah to pomeni 535.000 ljudi oziroma več kot četrtina prebivalcev Slovenije, kar je 51 odstotkov ljudi, ki so bili v tem času izpostavljeni vključenim medijem. … Predstavitev celotnih rezultatov kampanje Kdo je Metod lahko preberete na: rbb.si/metod. Na podlagi raziskave lahko na vprašanje 'A cajtenge sploh še kdo bere?' odgovorimo pritrdilno in to podkrepimo s številkami.«

Ni vse odlično, kar ima na embalaži Supermana

Še več zanimivih člankov – denimo o tem, kako ima velika večina živil, ki na embalaži prikazuje otrokom privlačne elemente, manj ugodno hranilno sestavo, kako nevarno utegne biti izmikanje obveznemu cepljenju proti nalezljivim boleznim, kje vse zbirajo rabljena oblačila, ki so jih ljudje podarili, kakšen projekt sta zasnovala nekdanja športnika, judoist Peter Bevc in košarkar Miha Čmer, kako se arheologi spopadajo s traso drugega tira … – pa v tokratni tiskani izdaji Nedeljskega dnevnika pri vašem prodajalcu časopisov.