Kritika filma Eme Kugler Človek s senco: Ponavljanje kot tragedija
Na začetku je embrio, ki je videti, kot da lebdi v vodni globini, kjer plavajo tudi bele krpe meduzaste oblike, toda glas pove, da gre za človeško bitje (na kar je že dala sumiti sicer neizmerno dolga, pa vendarle neka popkovina), ki da bo s svojimi nožicami kmalu stopalo po zemlji. A ne le da bi ta embrio prav tako kot v vodi lahko lebdel tudi v vesolju, kakor tisti v finalni podobi Kubrickove Odiseje v vesolju, marveč je tu, v filmu Eme KuglerČlovek s senco, še kar nekaj »vesoljskih« podob fantazijskega planeta z visokimi črnimi gmotami, med katerimi švigajo »leteči krožniki«, kakšen pa s skoraj 3D-učinkom prileti proti gledalcu.
V Linhartovi dvorani Cankarjevega doma je bila v soboto premiera celovečernega filma Človek s senco režiserke Eme Kugler, ki je nastal v sklopu projekta Naši filmi doma. Sklop organizira Slovenski filmski center v sodelovanju s Cankarjevim domom. (Foto: Zavod ZANK)
Kar je sicer le bolj posrečen trik, medtem ko je prav osupljiv trenutek, ko na eni izmed teh visokih črnih gmot zasveti okno, na katerem se pokaže nosečnica, ki smo...