Delež otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji narašča, narašča pa tudi število vpisanih v šole s prilagojenim programom. Delno je to mogoče pripisati pomanjkanju mest v rednih šolah, saj je otrok zaradi povečevanja natalitete vse več. Delno pa gre tudi za hitrejše prepoznavanje, kateri otrok ima težave.
Redne šole kljub pričakovanjem niso vpeljale prilagojenih programov, s katerimi bi ustvarile pogoje ter spodbudno učno okolje za vključevanje otrok z motnjami v duševnem razvoju, opozarja ravnatelj Centra Janeza Levca Matej Rovšek (fotografija je simbolična). (Foto: Bojan Velikonja)
V Sloveniji se povečuje število učencev s posebnimi potrebami – tistih z odločbo, ki so vključeni v redne osnovne šole, in tistih, ki obiskujejo šole s prilagojenim...
Delitev pristojnosti med starši in šolo pri potrjevanju delovnih zvezkov naj bi bila končana do polovice junija. Potem imajo starši čas do septembra,...