Mlada podjetja na letošnjem sejmu
Simplaner - Tara Drev s.p.
Simplaner je rokovnik, ki za svojo ciljno publiko nagovarja predvsem dijakinje, študentke in mlajše zaposlene. Je eden redkih rokovnikov v slovenskem prostoru, ki zagovarja preprostost in funkcijo pri uporabi. Ne vsebuje nepotrebnih in neuporabnih strani, ampak zgolj tiste, ki so za načrtovanje obveznosti ključnega pomena. V letošnjem letu je še inovativnejši: za vsak mesečni motiv vsebuje QR kodo, ki jo lahko uporabnice skenirajo, če si brezplačno prenesejo QR skener in enak motiv kot ga vidijo v Simplanerju, uporabijo za ozadje ali ohranjevalnik zaslona na svojem mobilnem telefonu. Prav tako imajo vsak mesec označen poseben datum v Simplanerju z opomnikom, da bodo na ta dan prejele posebno e-pošto. To so prvi koraki k ideji, da bi Simplaner v naslednjih letih še bolj prepletel digitalno z analognim. Rokovniku se je v zadnjih dveh letih pridružil še Simpl paket, ki vsebuje še ostale šolske pripomočke.
Beesmetic - Medeni butik Č'bela, proizvodnja, trgovina in storitve d.o.o.
Beesemetic je linija naravne medene kozmetike, ki je nastala iz medenih produktov iz domačega čebelnjaka, ki sta jo razvili Raja Kužnik in Rebeka Udvanc. Moč čebeljega voska, medu in drugih naravnih olj daje naravno rešitev za nego kože. Linijo medene kozmetike trenutno sestavljajo balzami za ustnice, dezodoranti in negovalna ploščica. Cilj medene kozmetike Beesmetic je pokazati moč darov narave in ozaveščanje o pomembnosti čebel in njihovega delovanja. Hkrati želi s svojim delovanjem podpreti lokalne čebelarje.
Naravno zdrav pes - Majdi Kosi s.p.
Koncept Naravno zdrav pes je bil že pred leti zasnovan kot povezovalni projekt, namenjen skrbnikom psov, ki jih druži osrednja želja po zdravem in dolgem življenju njihovih psov. Osrednje vodilo Naravno zdravega psa ostaja ves čas ponuditi skrbnikom psov kakovostne informacije o zdravem načinu življenja psov, tako prek izobraževalnih dogodkov kot tudi prek kakovostnih izdelkov, kot sta pasji kokos in pasji česen.
Konopljina CBD-smola - GOLDMA d.o.o.
Podjetje prideluje in predeluje lastno industrijsko konopljo že od leta 2014. Izdeluje konopljin ekstrakt (CBD-smola), ki je unikaten in eden prvih na tržišču v obliki smole. Konopljina CBD-smola je proizvedena v Sloveniji, je popolnoma naravna in brez dodanih primesi in arom. Je popoln izvleček industrijske konoplje, kar pomeni, da vsebuje celoten spekter kanabinodiov ter terpenov, prav tako dosega visoke vrednosti CBD. Postopek pridelave je drugačen od ostalih ponudnikov, kar pripomore h kakovosti in učinkovanju produkta.
TISHLER Handmade Wooden Eyewear – Nejc Leskovar s.p.
Tishler je mlada blagovna znamka, ki proizvaja ročno narejena lesena očala. Lesena očala so postala priljubljena okoli leta 2010, vendar pa je zaradi lastnosti industrije optičnih pripomočkov (visoke marže,) večina lesenih očalih prispela s Kitajske. Rezultat so bili nezadovoljni preprodajalci (veliko število reklamacij, brez servisa, brez garancije, nezmožnost ali tvegano vstavljanja korekcijskih stekel) ter nezadovoljni kupci. Pri Tishlerju so z razvojem in vztrajnostjo premagali vse naštete ovire.
Inteligentno zasnovane športne nogavice - GO4GOAL d.o.o.
GO4GOAL so inteligentno zasnovane športne nogavice, ki poskrbijo za zaščito in najboljše pogoje pri fizičnih naporih z namenom izboljšanja športnikovih zmogljivosti. Za zaščito stopala med aktivnostjo so izdelali nogavice z inteligentno zasnovo. Nogavice bodo profesionalnim in rekreativnim športnikom med aktivnostjo zagotavljale udobje, jim varovale stopala ter izboljšale njihove športne aktivnosti. Zasnovane so na podlagi raziskav ter mnenj strokovnjakov in športnikov. Izbrali so šest visokokakovostnih tkanin in jih namestili na točno določene predele nogavice. Različen način pletenja pa poskrbi, da se nogavica popolnoma prilega stopalu in ga stabilizira.
NoprintZ - Fin4Green d.o.o.
NoprintZ je platforma »vse na enem mestu« za e-račune/potrdila o plačilu in e-garancije, ki omogoča socialno interakcijo, komunikacijo in digitalni odnos med trgovci na drobno, potrošniki in zavarovalnicami, hkrati pa potrošnikom zagotavlja sodobno nakupovalno izkušnjo. Ja lastno razvita rešitev podjetja Fin4Green, ki je uporabnikom kadar koli dostopna na internetu. Na blagajni se e-računi pošljejo na portal uporabnikom, ki se identificirajo z identifikacijsko kodo noprintZ na svojem mobilnem telefonu, s plačilno kartico ali kartico zvestobe. Trgovci na drobno bodo ob odobritvi kupcev imeli neposreden dostop do baze strank (anonimizirani podatki) in jim pošiljali ciljno usmerjene oglaševalske materiale.