»Najbolje bi bilo, da bi to zakonsko uredili na zvezni ravni in občinam dovolili, da uvedejo omejitve glede velikosti vozil,« je ob tem dejal Krischer. S tem je sprožil burno politično razpravo, v kateri so predlogi o uvedbi posebne mestne cestnine za takšna vozila ali dražjega parkiranja oziroma celo o prepovedi parkiranja za ta vozila v mestnih središčih našli svoje goreče zagovornike in nasprotnike. Povod za razpravo je bila tragična nesreča, ki se je v središču nemškega glavnega mesta zgodila v petek zvečer. V njej je 42-letni voznik avtomobila Porsche Cayenne kolono pred rdečim semaforjem z veliko hitrostjo prehitel po nasprotnem voznem pasu in ob tem priletel na pločnik, kjer je podrl steber semaforja in več količkov. Pri tem je povozil več ljudi, med štirimi smrtnimi žrtvami je tudi trileten otrok. Po ocenah panoge so Nemci letos prvič registrirali več kot milijon novih športnih terenskih limuzin. Njihovi nasprotniki v mestih trdijo, da zasedejo več parkirnega prostora tam, kjer je tega že tako premalo, hkrati pa so še posebej nevarni prav pešcem in kolesarjem. Medtem ko je tudi Stephan von Dasel, zeleni župan okrožja Berlin Mitte, kjer se je zgodila nesreča, dejal, da takšna »oklepnikom podobna vozila« ne sodijo v mestna središča, pa raziskovalci vzrokov nesreč pri Združenju nemških zavarovalnic pravijo, da so bolj kot teža vozila pri nesrečah pomembne hitrost in okoliščine trka, čeprav bi v tem konkretnem primeru steber semaforja nekoliko lažje vozilo verjetno zaustavil.
Preganjanje terencev iz Berlina
Oliver Krischer je poslanec zelenih v nemškem parlamentu in tisti, ki je v poslanski skupini med drugim zadolžen tudi za vprašanja prometa. Ko je prejšnji konec tedna huda nesreča v Berlinu, ki jo je povzročil voznik športnega terenskega vozila, terjala življenja štirih ljudi, je zahteval, da se omeji število takšnih vozil v središčih mest.