O poletni programski shemi govorimo, ko se sezone ključnih nadaljevank, oddaj, filmov in drugih televizijskih vsebin začnejo predvajati septembra, trajajo do junija, sledi pa premor. »Poudarjam: to velja za medije, ki so izključno komercialno naravnani in si ne morejo privoščiti, da bi novo produkcijo predvajali v obdobju, ko je zaradi drugih dejavnikov – ljudje odhajajo na počitnice – pred zasloni manj gledalcev. Za TV Slovenija pa to ne more biti primeren razlog,« pravi Sandra Bašić Hrvatin, strokovnjakinja za medije z Univerze na Primorskem.
Sandra Bašić Hrvatin kot dober primer vključevanja državljanov in odprte komunikacije izpostavi britanski javni servis BBC, kjer vsakih deset let na novo določijo, kaj je javni interes, kaj so cilji in poslanstvo BBC. Trenutno veljaven dokument Royal Charter velja do konca leta 2027.Bobo
Kot del javnega servisa, ki služi javnosti, bi Televizija Slovenija morala upoštevati, da nekateri ljudje v poletnih mesecih ne gredo na počitnice in vsakodnevno sp...
Mario Galunič je že v prvi sezoni kviza Joker tekmovalca “pripeljal” do glavne nagrade 20.000 evrov. Zdi se, da vprašanja z bonus jokerji tekmovalcem...
Evrovizija je za nami, rezultati so znani. Toda redko po tem dogodku kdorkoli gledalce povpraša, kako so bili s prenosom zadovoljni. Odločili smo se,...