Kot so pojasnili na ministrstvu, je srečanje sestavni del analize trga po stečaju Adrie Airways. Pri vsakršni morebitni nadaljnji odločitvi države bodo namreč pomembni tudi načrti Lufthanse, ki je s hčerinskima družbama že vzpostavila nekaj novih povezav z ljubljanskim letališčem. Informacij o izkupičku današnjega srečanja pa pred četrtkom ni pričakovati.

Štravs Podlogarjeva, ki je v Frankfurtu v okviru odprtja frankfurtskega knjižnega sejma, je v petek na seji odbora DZ za finance dejala, da na ministrstvu po stečaju Adrie Airways preučujejo pravne in poslovno-organizacijske alternative, s katerimi bo mogoče zapolniti vrzel, "vendar pa jih trenutno ni mogoče konkretizirati, saj potekajo z različnimi deležniki".

Pri tem sodelujejo tudi predstavniki DUTB, ki so vladni koaliciji že predstavili prva pojasnila, kaj bi pomenilo, če bi se država odločila za ustanovitev državnega podjetja.

Vlada je sicer kot možnost zapolnitve vrzeli na pomembnejših linijah želela vzpostaviti možnost javne gospodarske službe, vendar je odbor DZ za infrastrukturo prejšnji teden zavrnil vladni predlog novele zakona o letalstvu, s katerim bi lahko subvencionirali določene linije.

Okrožno sodišče v Kranju je 2. oktobra začelo stečaj letalskega prevoznika, stečajni upravitelj Janez Pustatičnik pa je prejšnji ponedeljek začel delavcem vročati odpovedi pogodb o zaposlitvi. Adira Airways je na Letališču Jožeta Pučnika opravila približno polovico vseh letov, po njenem stečaju pa so tuji prevozniki nekatere pomembnejše linije že nadomestili.