Ali lahko izdelajo šolo, če živijo brez elektrike?
Po neuradnih podatkih na Dolenjskem osnovne šole ne konča devetdeset odstotkov romskih otrok. Drugod po državi je stanje nekoliko boljše. Doslej je država trdila, da takšnih podatkov uradno ne sme zbirati. Informacijska pooblaščenka, varuh človekovih pravic in zagovornik načela enakosti pa opozarjajo, da je zbiranje podatkov o Romih nujno, če jim hočemo pomagati.
Podatkov o okoliščinah, ki vodijo romske otroke v težave, državne institucije ne zbirajo sistematično, zato tudi ne morejo načrtovati učinkovitih ukrepov. Na fotografiji učna pomoč v romskem naselju Brezje pri Novem mestu. (Foto: DRPD Novo mesto)
Urad informacijske pooblaščenke Mojce Prelesnik ugotavlja, da bi Slovenija lahko bolje poskrbela za podatke o pripadnikih romske skupnosti. Pri tem...
Otrok z duševnimi in vedenjskimi motnjami je čedalje več, starost, pri kateri se te motnje pojavljajo, pa se znižuje. Hkrati v Sloveniji primanjkuje...