Da je Dars »v svojem imenu in za svoj račun v okviru koncesije gradenj« najbrž dokončno izbral graditelja druge cevi karavanškega predora, je bila morda tako za vpletene kot javnost bolj ali manj pričakovana novica. In za marsikoga, ne le izbranega turškega izvajalca, tudi razveseljiva. Če ne zaradi drugega, pa zato – za mnoge zgolj zato – ker se bo gradnja tako čez slabe tri mesece vendarle lahko začela. No, to je v zvezi s tem pravzaprav tudi res edina dobra novica.
Tomaž Skale
Z Darsovega stališča je izbira videti optimalna. Turški ponudnik Cengiz ima kopico referenc, med drugim je v tem desetletju v štirih letih izvrtal in zgradil skoraj...
Direkcija RS za infrastrukturo in avstrijski državni železniški operater ÖBB Infrastruktur sta objavila skupen razpis za prenovo železniškega predora...
Drugo cev karavanškega predora bo za pogodbeno ceno 98,5 milijona evrov (brez DDV) najverjetneje zgradilo podjetje Cengiz Insaat, ki ga je Dars sicer...
Največja osmoljenca današnjega zadnjega poglavja sage o izbiranju izvajalca za gradnjo druge cevi karavanškega predora sta ključna igralca slovenske...