Marianne Slot, Danka v Parizu: Delo producenta je hoja po skrajnem robu
Marianne Slot je oseba iz ozadja, pravzaprav ženska iz ozadja, če imamo v mislih njeno angažirano plat. Redkokdaj jo vidimo in redko je njena vloga postavljena v ospredje, kadar pomislimo na film, vendar brez nje ne bi videli marsikaterega dela Larsa von Trierja (Lom valov, Idioti, Plesalka v temi, Melanholija, Nimfomanka). V teh primerih je šlo večinoma za koprodukcije, saj – kot pravi – danes producent težko sam prenese ogromno finančno breme, ki ga zahteva film. Povsem »njen« pa je film Bojevnica (Woman at War, 2018), ki je leta 2018 na Liffu dobil nagrado vodomec. V svojem delu zelo uživa, saj je dinamično, zabavno in naporno hkrati. »Včasih tudi iz nič izumimo sredstva,« pravi, »da projekt izpeljemo tako, kot smo si ga zamislili.«
Kadarkoli sem govoril s producenti, so praktično vsi dejali, da so v tem poslu končali po naključju, po spletu nepredvidljivih okoliščin. Nekje na poti do reži...
V soboto bodo v Cankarjevem domu (CD) zavrteli filmsko klasiko Stanleyja Kubricka2001: Odiseja v vesolju (1968). To bo tudi uvodni dogodek tematskega...