San Remo je mnogo več kot le bleščav festival italijanske kancone, ki vsak februar, že častitljivih 70 let, pred zaslone prikuje milijone gledalcev, letos več kot deset milijonov. Ni samo velik posel – na njem lahko oglašujejo samo največji igralci na trgu, zadnja leta večinoma v telekomunikacijah, avtomobilski in živilski industriji –, je tudi prvovrsten družbeni fenomen. Nič čudnega, da ga tudi politika in ugledni mediji, kot je Repubblica, jemljejo smrtno resno. San Remo je nekakšno pojoče zrcalo, občutljiv detektor stanja duha v državi, političnega in širše civilizacijskega. Kar se zgodi na San Remu in odmeva pred njim, med njim ter po njem, pove več o Italiji – in Evropi – kot sto akademskih analiz.
Od leta 1970, ko je ob mnogih polemikah zmagal mladi Adriano Celentano s popevko Chi non lavora, non fa l'amore (Kdor ne dela, ne seksa), se je kajpak marsikaj spre...
Poslušalka, ki je v ponedeljek, 18. novembra, poklicala na radio Ognjišče, v oddajo Spoznanje več, predsodek manj, je bila iskreno ogorčena. V 70. in...