Coca-Cola tarča hrvaškega in slovenskega varuha konkurence
Hrvaška in slovenska agencija za varstvo konkurence sta preverjali, ali je Coca-Cola svojo moč na trgu gaziranih pijač prenesla na trg sadnih sokov, ledenih čajev, energetskih napitkov in mineralnih vod. Že kmalu po začetku postopka na Hrvaškem je Coca-Cola sama predlagala ukrepe za odpravo nepravilnosti.
Coca-Cola se je zavezala, da bo ločila prodajo gaziranih brezalkoholnih pijač od negaziranih brezalkoholnih in alkoholnih pijač, pri katerih na trgu nima prevladujočega položaja, in sicer tako, da bo za obe skupini pijač v gostinskem kanalu Horeca sklenila nove pogodbe. (Foto: Reuters)
Coca-Cola HBC Hrvatska je v sosednji državi sklepala pogodbe, na podlagi katerih je svojim kupcem v prodajnem kanalu Horeca (dobava hrane in pijače v gostinstvu) om...
Hrvaška družba Tokić, ki uvaža in prodaja avtomobilske dele, namerava prevzeti trebanjsko družbo Bartog, med drugim poznano po verigi vulkanizerskih...