Upravna enota Ljubljana: naročanje bi strankam olajšali s klicnim centrom
S 1. julijem bo Upravna enota Ljubljana delovala na dveh lokacijah: v Tobačni ulici in v novih prostorih na Linhartovi cesti. Ob tem se na upravni enoti nadejajo, da bi lahko v prihodnje ohranili naročanje strank, ki so ga uvedli ob epidemiji koronavirusa. Za uresničitev tega cilja bi potrebovali klicni center, saj imajo zdaj premalo telefonskih linij in zaposlenih.
Prenova prostorov na Linhartovi cesti 13 je stala nekaj manj kot 5,5 milijona evrov. Delavci so dela končali v začetku marca, upravna enota pa se bo tja preselila do 1. julija. (Foto: Matjaž Rušt)
Na Upravni enoti Ljubljana so ob epidemiji novega koronavirusa uvedli obvezno predhodno naročanje strank. Doslej so stranke naročali v razmiku petnajstih minut, že ...
Z novim lastnikom zemljišč na območju Tobačne tovarne se je podražilo tudi parkiranje za stranke upravne enote. Če so prej za uro parkiranja odšteli...