Če bi trgovske verige, telekomunikacijski operaterji in avtomobilska industrija nehali oglaševati v slovenskih tradicionalnih medijih, bi ti, morda z izjemo javne radiotelevizije in kakšnega bulvarca, morali takoj zapreti vrata. Zadnje desetletje že tako močno usahli priliv oglaševalskega denarja bi se skoraj povsem ustavil. Ne bistveno drugače bi bilo v Nemčiji, Franciji ali Italiji, povsod po Evropi, čeprav bi verjetno ponekod, zlasti na večjih trgih, časopisi, revije in televizije izginjali počasneje. Kakor so nekako še preživeli z izjemo osmrtnic skoraj popolni osip malih oglasov, bi bil umik velikih oglaševalcev za večino tradicionalnih medijev zadnji žebelj v krsti. Nekaj povsem drugega je Facebook: temu množični umik velikih ne pride do živega, prizadel pa bi ga bojkot desetin in stotin milijonov malih oglaševalcev.
Volkswagen, Puma, Adidas-Reebook, Coca-Cola, Honda, Ford, Microsoft (in Playstation), Starbucks, Target, Pfizer, SAP, Mars, HP, Pepsi, Unilever, Verizon, Levi Strau...
Prej nevpadljivo sivo skladišče Pivovarne Laško Union so zdaj v podjetju odeli v rdečo fasado. Kritiki opozarjajo na nebrzdano onesnaževanje mesta z...
Kdor meni, da je Slovenija leta 2013 v režiji ECB in njene slovenske »podružnice«, Banke Slovenije, bančni sistem sanirala v »sumljivih okoliščinah«,...
Pred poldrugim mesecem smo na tem mestu uvodoma zapisali: »Vlada je ta teden končno sprejela uredbi, nujni za to, da bodo podjetja lahko prišla, no,...