Želim le opisati moje doživetje te svatbe, kamor sem bil povabljen kot »Spoštovani«, z vestjo, da se bosta SKB banka, d. d., Ljubljana in Nova KBM, d. d., obe članici OTP, predvidoma 1. 9. 2024 združili v novo skupno banko – OTP banka, d. d.

To obvestilo je bilo datirano kot avgust 2024 in sem ga dobil kot nekdo, ki je komitent SKB banke že več kot 30 let. Ni me zajela evforija, ampak sem upal, da bom, pri svojih skoraj 78 letih, spremembo preživel brez stresa in podcenjevanja, kakor je v resnici izpadlo.

Problem je v tem, da po dveh tednih nimam dostopa do mobilne banke, ki je po zagotovilih nove OTP dostopen povsem enostavno, kar pa v mojem primeru ni res.

Po javnih občilih sem na TV, v časopisu Delo in še kje slišal in prebral, da strokovnjaki iz OTP banke zagotavljajo, da je bilo res nekaj težav pri prehodu iz starega sistema na novega, vendar je bilo to vse odpravljeno v zadovoljstvo vseh novih cca 200.000 komitentov iz SKB.

Sam vem, da to ni res, saj še danes, 16. 9. 2024, nimam dostopa do mobilne banke, čeprav sem bil že 3. septembra v poslovalnici SKB Slovenj Gradec s prošnjo, da mi aktivirajo mobilno banko preko pametnega telefona in laptopa. Kljub ljubeznivosti osebja in pripravljenosti, da mi problem rešijo, jim ni uspelo, ker je prišlo po mojem laičnem razumevanju do razpada sistema (približno tako so mi razložili), govorili so o neki kuverti ali pismu, ki jim jih je zmanjkalo, in so me napotili v poslovalnico NKBM na Ronkovo ulico 4a, tudi v Slovenj Gradcu. Kljub temu, da živim v Radljah ob Dravi, sem vedel, kje to je in sem se zapeljal tudi tja.

Spet sem bi sprejet prijazno, vendar tudi tam nisem dobil rešitve problema in sem se odpeljal domov z obljubo, da bom dobil instrukcije telefonično ali po mailu, kar se pa do danes ni zgodilo.

Od banke SKB sem v avgustu 2024 dobil 10 (deset) strani obvestil in navodil o srečnem združevanju bank in tudi SMS sporočilo o moji identifikacijski številki za prijavo za aktiviranje mobilne banke namesto stare spletne banke SKB. Ko sem skušal to aktivirati, se je ustavilo pri postavki v navodilih, kjer bi moral vnesti varnostno geslo, ki pa ga nisem prejel kot »prijavno številko« iz tiskanega obrazca. Klical sem na telefonsko številko v SKB Slovenj Gradec, kjer me je (ne)zadovoljil avtomatski odzivnik, isto se mi je zgodilo na telefonski številki 02 885 07 70 ali telefonski številki 02 883 92 75 v NKM v Slovenj Gradcu. Iz prošnje oziroma prijave na spletni naslov Info@otpbanka.si pa dobivam odgovore: Prosimo vas, da nas za odklep  spletne banke pokličete na telefonsko številko 080 17 70. Tam pa spet slišim, da naj vnesem varnostno geslo, ki pa ga nisem prejel!

Nisem izučen na digitalnem področju, vendar sem pred desetletjem diplomiral kot ekonomist na študiju na  daljavo na fakulteti Doba v Mariboru, tako da osnovno tipkarstvo na tem področju poznam, vendar mislim, da bi lahko OPT banka omogočila neposredno človeško telefonsko povezavo z novimi (tudi skeptičnimi) komitenti za razrešitev problemov.

Janez Laibacher, dipl. oec. v pokoju, Radlje ob Dravi

*: štular = nezaželen na svatbi