Željo po vrnitvi v akademske vode je premierju Robertu Golobu sporočil v začetku septembra, pravi. Odločitev za odstop je bila osebna, v delo na Univerzi na Primorskem je bil kljub ministrski funkciji zelo vpet, ima še vedno mentorstva na diplomski in magistrski stopnji ter dva doktoranta. "Jaz imam ogromno dela in dejansko bom zdaj začel izobraževanje bodočih učiteljev matematike in sem res jaz izrazil željo, da bi se vrnil," je dejal.

Z odločitvijo o odstopu je pomirjen. "Meni je bilo vedno tako žal, ker nisem mogel biti še bolj udeležen na univerzi, ker navsezadnje je moje poslanstvo vendarle učiti bodoče vzgojitelje, bodoče učitelje," je dejal. Ministrovanje je bila "gotovo tudi dobra" izkušnja, ampak drugačna od akademske. Tudi na Univerzi na Primorskem si želijo njegove vrnitve, je povedal. Zato sta se s premierjem že nekaj časa pogovarjala o odstopu, jasno je bilo, da se s 1. oktobrom še ne bo mogel vrniti na univerzo, a je premierja prosil, "naj pač naredi tako, da se to ne bo preveč vleklo".

Tudi kandidat za njegovega naslednika, dolgoletni vodja Zavoda RS za šolstvo Vinko Logaj je včeraj dejal, da pogovori s premierjem niso bili dolgi, sestala sta se prejšnji teden. Felda nasledniku priznava strokovne izkušnje, meni pa, da so na ministrstvu "že marsikaj zastavili", predvsem glede plač učiteljev, s čimer je začel že kot državni sekretar, zdaj pa je to le še stvar izpeljave.

»Vedno je kdo nezadovoljen«

Namige o razlogih za njegov odstop je označil za neresnične, predvsem to, da se ni zavzemal za plače v šolstvu ter o nezadovoljstvu koalicije z njegovim delom. Vedno je kdo nezadovoljen, pravi, a delo ministrstva in njegove ekipe ocenjuje kot dobro, izpostavil je sodelovanje s šolami in ravnatelji. "Je pa res, da kakšni so verjetno bolj glasni in imajo tak način dela, mi smo bolj umirjeni, recimo ta ekipa, ne morem pa reči, da smo mi naredili karkoli narobe ali pa da ne bi delali," je ocenil.

V njegovi ekipi so štirje ravnatelji, "ki so točno vedeli, kakšne so težave in kako je treba pristopiti k njihovemu reševanju". "Ko pogledam nazaj, kaj smo naredili, smo res veliko naredili, tudi take malenkosti, ki se niti ne vidijo, da smo šolam recimo določene stvari olepšali ali bolj poenostavili, jasno pa, da to še ni zaključeno, da bo potrebnega še nekaj dela," je sklenil.