Selitev produkcije v zapuščeno industrijsko halo Železniškega muzeja zagotovo pripomore k ustvarjanju fame o morebitni izrazitejši gesti avtorske pozicije, k čemur napeljuje tudi že znano delo režiserja Sebastijana Horvata in avtorja priredbe ter dramaturga Milana Markovića Matthisa. V resnici se ta premik izkaže predvsem kot scenografska poteza bolj veristične vzpostavitve okolja, družbenega konteksta in vzdušja zgodbe z nižje situiranih protagonistov brez odstopa od ustaljenega principa korektne gledališke interpretacije, čeprav uprizoritev obtežujejo tudi posamezne težnje po intenzivnejših nanosih angažiranega samorefleksivnega pogleda.
Milan Marković Matthis je za SNG Drama Ljubljana priredil znameniti film Wernerja Fassbinderja Vsi drugi se imenujejo Ali (1974), ki razkriva večplastnost in pretresljivost ljubezenske zgodbe na družbenem robu. Pod režijo se je podpisal Sebastijan Horvat. (Foto: Peter Uhan)
Prav pogled gledalca na dogajanje je tisti element, ki ga odrska priredba filma Vsi drugi se imenujejo Ali želi izpostaviti kot osrednji dejavnik krhke ljubezenske ...