O kakovostnem pouku, ki to ni več, in o ministrstvu, ki si zakriva oči
Zahvaljujem se kolegici, ki je zelo korektno opisala problem, s katerim se učitelji drugega tujega jezika srečujemo. Položaj je nezavidljiv in nedopusten, seveda na škodo znanja učencev. Zdi se mi, da ljudje, ki načrtujejo programe, krčijo, spreminjajo, sprejemajo pravilnike in zakone, ne stopijo iz svojih pisarn in ne poslušajo praktikov. Kaj smo naredili z najboljšim jezikovnim projektom – obveznim drugim tujim jezikom? Ukinili smo ga kljub zelo dobrim in spodbudnim rezultatom. Zakaj? Da bi privarčevali – tako trdijo na ministrstvu, a še do danes niso odgovorili, koliko, na kakšen način, na račun koga so privarčevali, saj so v isti sapi z uvedbo neobveznega tujega jezika v 4. in 7. razredu naredili največji možni nered, zasejali nezadovoljstvo med učitelji in učenci pa tudi med starši. Pa gotovo ta nered ne stane malo. A mi zna kdo odgovoriti tako, da bom razumela?